Tuesday, December 25, 2007

To dagers besoek paa Phi Phi







Baracudan de har fanget kan vaere en farlig fisk. Hvis du har paa deg smykker foer du skal svoemme i tropiske stroek, boer du ta de av. En ring eller et halskjede blinker lik en lite fisk gjoer, og stoerre fisker kan bite etter deg.

Jeg har tatt et par dager paa Phi Phi islands. De tar turister paa forskjellige baatturer, og jeg fikk svoemt masse i dag. Vannet er helt nydelig. Vi saa delfiner, som jeg proevde aa ta bildet av. Klikker du paa det, ser du kanskje skyggen av en.
Jeg drar tilbake til Koh Lanta i morgen. Der blir jeg noen dager til. Vannet er helt fantastisk, og det er helt klart. Kapteinen paa baaten vi dro med spurte om jeg vil jobbe paa en av dykkebaatene hans. Jeg maa innroemme at det fristet aa forlenge Thailandsturen noe.

No comments: