Saturday, March 20, 2010

Fredag


I Sandefjord på besøk hos Artur. Her er Artur med langpanna.
Min gamle studievenn.
I går var på middag hos en irakisk familie i går. De fortalte om hvor forferdelig det er i Irak etter krigen og kaoset den skapte. De fortalte om familemedlemmer som var skadd eller drept. Jeg har nå her i kåken min besøk av Artur. Det er hyggelig.
Jeg gleder meg til å gå på ski på søndag. Selv om snøen nå ligger som er såret dyr, ikke helt hvit, sammentrukket og på vei bort. Jeg liker snø, sikkert fordi jeg vokste opp på landet og var mye på ski.

2 comments:

Anonymous said...

ghjklm,øxdcfvgbhjnjme56r7ty8u
test

Anonymous said...

Hei eier av ivan hjørne ! (det er undertegnede som er skyldig dum testblogg. )når kommer mitt ordenlige bidrag til din blogg ;
Leser at du vender blikket mot torriveja. Tror kanskje det er et sted for norske og svenske alderspensjonister med hang til golf , øl og med mange ivrige frp lokallag .
med andre ord ikke et sted for deg, på lang sikt ihvertfall. men havet har du , selv om det kanskje begynner å bli litt kaldt. ihvertfall for pyser som meg. Du er kanskje mer av "isbjørntypen" ?jeg vil helst ha 20 grader.så canary-øyene hadde vært saken ,for meg !

den stor snakkisen her på berget er ellers om det var korrekt av vår alles kjære jonas å invitere kronprinsparet til sin 50-års fest hjemme på ullern.og hvem av parterne ,kongehuset eller kong støre dette eevent vil være verst for. Her strides de lærde , jfr. ukeslutt per dato.
det går ellers dårlig for vårt store velferdsparti.Ap. Lenge siden de har opplevd så dårlige galluper som nå, etter mastestriden på vestlandet. de finner seg nemlig ikke i alt , disse vestledningene. Så jeg tror at både jens og jonas har behov for en skikkelig fest i lag med sine respektive koner og medlemmer av kongehuset. Godt at de finns for "gutta i farta."
This was all for now.
hilsen xxtyrannusrexx
ps.jeg tror Cordoba ligger i nærheten. det skal visst være noe